Lees meer

Vrouwen versieren

Lees meer

The love boat

Lees meer

Review

De meningen over de film The Flock zijn erg verdeeld, vele zijn erg erg te spreken over de film waarbij andere de film ontzettend ongeloofwaardig vinden. Smaken verschillen en dit blijkt ook maar weer bij deze film. Films worden altijd door de bezoekers beoordeeld maar er komen ook critici bij kijken. Met wie ben jij het eens?

Wat zeggen critici?

Volgens vele critici is de film te vergelijken met 8mm en Se7en, waarbij het genre ook thiller is. Bij Se7en wordt ook een man vereist om met pension te gaan en moet ook hierbij een nieuweling inwerken. In deze film worden moorden gepleegd waarbij iedere keer een van de 7 zonden centraal staat en de dader gezocht wordt in het team van de ervaren persoon en de nieuweling. Bij 8mm is de vergelijking wat moeilijker te vinden met het verhaal omdat het hierbij om één moord gaat en hieromheen een hele zoektocht aan vooraf gaat. De mensen die een review hebben geplaatst zijn het hiermee eens maar zijn het met de kwaliteit van de films niet eens dat ze vergeleken worden want The Flock is volgens sommige een betere film en volgens andere een slechtere film.

Cijfer voor The Flock

Er zijn ontzettend veel websites te vinden waarbij meningen gegeven worden over films maar niet overal wordt een cijfer gegeven voor de film. IMDB is een website waarbij je ontzettend veel informatie kunt opdoen over allerlei films maar ook series en de acteurs/actrices die er inspelen. Hierbij wordt dan ook een cijfer uitgedeeld. Het cijfer wat The Flock heeft gekregen van IMDB is wat magertjes wanneer de reviews gelezen worden want het komt neer op een 5,7 uit 10, maar dit cijfer is wel gegeven door alle schrijvers van deze reviews.